Leuke mail

Deze mail kreeg ik van een ouder, waarvan zijn kinderen vroeger op onze school zaten: (dankjewel, dat doet deugd)

Toen ik zaterdagavond aankwam op de kerstboomverbranding leek het vuur niet echt op gang te komen.
De kinderen stoeiden wat in het rond aan de ingang van de tent.
Nadat Bart wat extra droge kerstbomen gestapeld had kwam er ineens een wild hoog oplaaiend vuur met 
sierlijke waaiers van glinsterende gensters in de zwarte lucht.
Ineens stonden alle kinderen met grote ogen reikhalzend achter de nadarafsluiting.
Ze wilden oh zo graag dichter bij komen.
We zijn ook kind geweest.
Maar ze hielden zich keurig aan de veiligheidsvoorschriften.
Om ze wat te troosten heb ik dan maar enkele foto’s genomen die ik stellig beloofde aan jullie door te sturen.
Ik was er van onder de indruk hoe beleefd  en lief ze allemaal waren.
Proficiat! Doe hen veel groeten.
Alle succes gewenst met ‘Het Boompje”


Geen opmerkingen: